SINIRLI ÖMÜR BOYU GARANTİ 

D-LINK KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞYERİ ÜRÜNLERİ (SMB)

Bu garanti D-Link international tarafından sağlanmıştır.

MÜŞTERİ HAKLARINIZLA ALAKALI ÖNEMLİ DUYURU

Burada üretici garantisinde sağlamış olduğumuz imtiyazlar, yerel müşteri yasaları adı altında sahip olduğunuz hak ve çözümlere ilavedir (ayrı tutulamaz).

Bu üretici garantisi, D-Link ürününüzü almış olduğunuz ülkenin yasaları tarafından yönetilmektedir.  Birçok ülkede, tüketiciler yerel tüketici yasaları kapsamında nizami haklara sahiptirler. Bu tüketici hakları ülkeler veya eyaletler arasında değişiklik gösterebilir ve bazen devre dışı bırakılabilirler.

Bu üretici garantisinin amacı şunlar değildir:

- Yasal olarak değiştirilemeyen veya iptal edilemeyen tüketici haklarını değiştirmek veya iptal etmek veya

- Size D-Link ürününü satmış ve ancak satış sözleşmesini ihlal etmiş olan kişiye karşı olan haklarınızı sınırlamak veya iptal etmek

1. ÜRETİCİNİN GARANTİSİNİN KAPSAMI

(i) Ekspres Garanti – Garanti Periyotları ve Telafi Yolları

Burada bahsedilen hüküm ve koşullara tabi olarak, aşağıda Bölüm A(ii)’deki sınırlamalar dahil ve Bölüm A(iii)’deki ile Bölüm D’deki sınırlamalar hariç olarak D-Link, ürün içerisindeki donanımların aşağıda belirtilen şekilde Donanım Garanti Periyodu için normal kullanım durumunda malzeme ve işçilik hasarlarını garanti kapsamı içerisinde tutar. Bu garanti adına yapılan bir iddia Donanım Garanti Periyodu içerisinde yapıldı ise geçerlidir. 

Donanım Garanti Periyodu son kullanıcı tarafında ürünün satın alındığı günden itibaren başlar ve aşağıda belirtilen süreçte sona erer:

- Tüm parçaları için (fan ve güç kaynağı hariç) bu ürün asıl son kullanıcı sahip olduğu ve kullandığı süre boyunca garantilidir. Bu ürünün üretimine devam edilmiyor olması durumunda, üretim sonu duyurusu yapıldığı tarihten itibaren 5 (Beş) yıl ile sınırlı olacak şekilde garanti desteği sağlanacaktır. Üretim durdurulması ile alakalı duyurular D-Link web sitesinde (http://www.dlink.com.tr) yayınlanacaktır ve yayınlama tarihi başlangıç tarihi olarak kabul edilecektir.

- Fan ve Güç Kaynağı gibi parçalar son kullanıcının ürünü satın aldığı tarihten itibaren 2 (İki) yıl boyunca garanti kapsamındadır.

Bu üretici garantisi altında geçerli bir donanım iddiasında bulunulursa, D-Link aşağıdakilerden birini uygulamaktan onur duyacaktır (kendi tercihine bağlı olarak):

  1. a) ürünü yeni veya tadil edilmiş parçalar kullanmak kaydıyla tamir etmek,
  2. b) ürünü uygun bir (yeni veya tadil edilmiş) muadili D-Link ürünü ile değiştirmek,
  3. c) geçerli alım fiyatının (ıskonto ve indirimleri düşülerek) iade etmek,
  4. d) ürünün tamir masraflarını ödemek.

Herhangi tamir edilen veya değiştirilen bir ürün veya parçası, orijinal ürünün kalan Donanım Garanti Periyodu süresince veya 30 gün (hangisi uzunsa) boyunca garantilidir. Değiştirilen (arızalı) ürün veya parçalar D-Link’in malı haline gelir.

İşbu hüküm ve koşullarla alakalı olarak, Bölüm (ii) deki kısıtlamalar dahil ve Bölüm A(iii) ve Bölüm D’deki (aşağıda) kısıtlamalar hariç D-Link ek olarak, aşağıda tanımlandığı üzere yazılım için Medya (Mecra) Garanti Süresi için normal kullanımda olan malzeme ve işçilik kusurlarından, ürünün bulunduğu yazılımın sağlanabileceği herhangi bir ortamdan bağımsız olacağını garanti eder. Yazılım Medyası Garanti Periyodu orijinal ürünün son kullanıcı tarafından satın alınmasından itibaren 90 (doksan) günlük bir süreçtir. Bu üretici garantisi altında geçerli bir yazılım medyası iddiasında bulunulursa, D-Link yazılımı yenisiyle değiştirmekten onur duyacaktır.

Hiçbir D-Link çalışanı, acentesi veya bayisi bu Üretici Garantisi üzerine fiili veya yazılı düzeltme, çıkarma veya ekleme yapamaz.

Not 1: Biliniz ki tamir için sunulan ürünler, tamir edilmek yerine bazen yenilenmiş aynı tip ürünlerle değiştirilebilir. Alternatif olarak tamirde yenilenmiş parçalar da kullanılabilir.

Not 2: Yukarıda vurgulanan haklar ve telafi yolları sadece “Üreticinin Garantisi” çerçevesindeki hak ve telafi yollarıdır. Ancak bu Üreticinin Garantisi altında bir iddianın ortaya çıkmasına sebep olacak bir arıza aynı zamanda Yerel Yasalar (ya da farklı veya ilave düzenlemelerin olduğu yasalar) altında hakların doğmasına da sebep olabilir. Ayrıca, bu üreticinin garantisi kapsamına girmeyen kusurlar, mallar veya hizmetler için bile, yerel kanunlara göre haklar ve telafiler mevcut olabilir.

(ii) Verilmeyen Ekspres Garantiler

D-Link şu gibi durumlarda ekspres garanti vermez:

  1. a) Yukarıda Bölüm A (i) 'de verilen sınırlı garantiler dışında D-Link'in ürünle fabrikada yüklü olup olmadığı veya ürüne eşlik eden ortamda bulunan yazılım veya hizmetlerle ilgili olarak,
  2. b) Ürünle entegre veya içerisinde mevcut halde 3.taraf herhangi bir yazılım veya hizmet teklifleriyle ilgili olarak,
  3. c) Ürünlerin, yazılımların veya hizmetlerin aralıksız veya hatasız işleyişiyle alakalı,
  4. d) Ürünlerin, yazılımların, hizmetlerin veya ürünün, yazılımın veya hizmetlerin kullanıldığı herhangi bir ekipmanın, sistemin veya ağın saldırı veya içeri giriş ihlaline karşı zafiyeti ile alakalı,
  5. e) Ürünün kullanımı veya operasyonunun gerektirdiği bir 3.taraf hizmetinin devamlılığı alakalı olarak

Not: Bu garantiler D-Link tarafından direkt olarak verilmese de uygun yerel yaslar dahilinde uyarlanabilir veya aksi hallerde verilebilir.

(iii) Üreticinin garantisinin uygulanamadığı durumlar

Eğer…

  1. a) Ürünün montaj mührü zarar görmüş veya çıkarılmışsa,
  2. b) Ürün D-Link dışında bir yerde veya kişi tarafından değiştirilmiş, üzerinde oynanmış ise,
  3. c) Ürün, D-Link ürünü olmayan başka bir ürünle beraber kullanımı sonucunda zarar gördüyse,
  4. d) Ürün D-Link tarafından sağlanan talimatlara göre kurulmadı, çalıştırılmadı veya onarılmadıysa,
  5. e) Ürün üzerindeki seri numara değiştirildi, kapatıldı veya söküldüyse,
  6. f) Ürün D-Link tarafından beta lisanslı, değerlendirme, test veya tanıtım amaçlı olarak bedelsiz temin edildiyse

….garanti kapsamı dışında bırakılır.

Not: Yukarıda belirtilen durumlar için üreticin garantisi kapsamı içerisine alınmasa bile yerel yasalar altında bu hak ve telafi yollarına sahip olabilirsiniz.

2. ÜRETİCİNİN BU GARANTİSİ ALTINDA SERVİS ( HİZMET) SAĞLANMASI

Eğer ürününüzle alakalı bir sorunuz varsa veya bir problem yaşıyorsanız lütfen (çok çeşitli ve online destek araçları ve ürünle ilgili size yardımcı bilgiler bulabileceğiniz) www.dlink.com.tr adresini ziyaret ediniz. Eğer ürün garanti süreci içerisinde kusurlar gösteriyorsa, ürünü almış olduğunuz yere getiriniz ve iade ile ilgili talimatları takip ediniz. Eğer ürün veya iade süreci ile ilgili bir sorunuz varsa D-Link Türkiye Teknik Servisini arayabilirsiniz. Bölgenizdeki D-Link Teknik Desteği ’nin telefon numarasını öğrenmek için www.dlink.com.tr ana sayfasından “İletişim” linkine tıklayabilirsiniz. D-Link Teknik Destek sizi bu destek hizmeti için hiç bir ücrete tabi tutmayacaktır.

Garanti süreci ile ilgili iddianızı telefonla veya online olarak bildireceğiniz zaman ürününüzün seri numarası ve satın alma kanıtınızı (fatura gibi) elinizde bulundurunuz. GARANTİ SÜRECİ İDDİALARINDA ÜZERİNDE TARİH OLAN BİR SATIN ALMA KANITI GEREKMEKTEDİR. Eğer ürününüzü posta ile göndermenizi isteniyorsa size bir Malzeme Geri Dönüş Yetkisi (RMA) numarası verilecektir. Ürününüzü paketleme ve gönderme (nakliye, elleçleme) maliyeti ve riski tarafınıza aittir. Bunlara ilave olarak herhangi bir uygulanan gümrük vergisi, KDV veya diğer vergi ve ücretler de ürününüzü geriye gönderirken tarafınıza ait olacaktır.  Geri dönen üründe RMA numarası ve tarihli satın alma kanıtınızın bir kopyası olmalıdır. Bunların bulunmadığı geri dönen ürünler kabul edilmeyecektir. Geri gönderdiğiniz ürünün içerisine herhangi başka bir malzeme veya madde koymayınız. Daha fazla detay için lütfen D-Link Teknik Destek ekibi ile görüşünüz.

LÜTFEN ÜRÜNÜNÜZÜ GERİ GÖNDERMEDEN ÖNCE İÇERİSİNDEKİ TÜM VERİYİ YEDEKLEDİĞİNİZDEN EMİN OLUNUZ.

D-Link, parça değişimi veya tamir amacıyla ürününüzdeki bir kısım veya tüm veriyi silebilir. Böylece D-Link hiçbir şart altında verilerinizin kaybından kaynaklanan sorumluluk ve yükümlülüğü kabul etmediğini bildirir. Üreticinin Garantisi kapsamındaki arızalı ürün onarılacak veya değiştirilecek ve herhangi bir ücret alınmadan tarafınıza geri gönderilecektir. D-Link orijinal ürünlerin alındığı ülkenin dışına değişim ürünlerini göndermemektedir. Üreticinin Garantisi kapsamı veya Yasal Tüketici Hakları ile uyuşmayan onarım ve değişimler D-Link’in ilgili tarihteki ücretlendirmelerine tabi olacaktır.

  3. DİĞER TEKNİK DESTEK

Bu Üreticinin Garantisi ne bir hizmet ne de bir destek sözleşmesidir. D-Link’in güncel teknik destek önerileri ve uygulamaları hakkındaki bilgiye (destek hizmetleri için tüm ücretler dahil) http://www.dlink.com.tr/tr/support/ linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Telefon desteği yaşadığınız bölgede verilmiyor olabilir.

 4. GENEL YÜKÜMLÜLÜK İSTİSNA VE SINIRLAMALARI

Bazı hüküm ve şartlarda üreticinin garanti şartlarını veya yasalar tarafından uygulanan veya empoze edilen garantileri değiştirmesi veya hariç bırakması ve aksi hallerde tüketicilerinin haklarını kısıtlaması mümkün olabilir. Bu hükümlerin yasal olarak uygulanabildiği ve tam yetkilendirildiği durumlarda D-Link:

- Konu ile alakalı Garanti Süreci’nde uygulanan tüm garantiler ve pazarlana bilirlik, kabul edilebilirlik, tatminkar kalite veya kısmi amaca uygunluk durumlarını sınırlayabilir,

- İhlal edilmeyen herhangi bir belirtilen garanti de dahil olmak üzere diğer tüm açık veya uygulanan koşulları, beyanları ve garantileri hariç tutar,

- D-Link ürününün kullanımı veya onarımından kaynaklanan veri kaybı veya hasarının sorumluluğunu hariç tutar.

- Aşağıdaki durumların sorumluluklarını hariç tutar;

  1. a) ciro veya kar kayıpları,
  2. b) üçüncü taraf ürün, yazılım veya hizmetlerin kullanım kabiliyeti kayıpları ile,
  3. c) herhangi dolaylı, tesadüfi, özel, kazai veya ceza gerektiren kayıp veya hasarları,

Bu hariç tutma, D-Link bu tarz hasar ve kayıpların olasılığı hakkında uyarılmış olsa dahi ve Üreticinin Garantisi altında uygulanan garantiler veya çözüm yolları başarısız olsa dahi uygulanabilir, ve

- D-Link ürünü için ödemiş olduğunuz fiyatı, herhangi bir yasa altında size olan parasal yükümlülüklerini kısıtlayabilir.

Eğer Avrupa Birliği sınırları içinde yaşıyorsanız, şu Bölüme yönlendirilirsiniz “özel, dolaylı, tesadüfi veya arızi kayıplar (i) her iki taraf için de makul şekilde öngörülemez olanlar (ii) sizin tarafınızdan bilinen ancak bizim tarafımızdan bilinemeyen ve/veya (iii) her iki taraf için de makul şekilde öngörülebilir ve ancak önlenebilir (örneğin “sınırlama olmadan” virüs kaynaklı kayıplar, Trojenler veya diğer zararlı programlar veya veri kaybı/hasarı) anlamına gelebilir.

5. ÜRÜN SINIFLARI

a. Giriş Seviyesi Ürünler

-DES-10x Serisi

-DGS-10x Serisi

-DES-10xx Serisi

-DGS-10xx Serisi

b. Proje Ürünleri

- DGS/DXS-1100X Serisi

- DGS/DXS-1210X Serisi

- DGS/DXS-1510X Serisi

- DGS-3120X Serisi

- DGS/DXS-34X Serisi

- DGS/DXS-36X Serisi

TEKNİK DESTEK VE GARANTİ SÜRECİ İDDİALARI İÇİN İRTİBAT DETAYLARI

Kurumsal Network cihazları kullanıyorsanız lütfen tüm taleplerinizi şuraya yöneltiniz:

PENTA TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ DAĞITIM TİCARET A.Ş.

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi, NATO Yolu, 4. Cad. No:1 34775 Yukarı Dudullu, Ümraniye/ İSTANBUL

Tel: 0216 528 00 00 (pbx), 0850 277 0 277

Fax: 0216 415 23 69

Web :  http://www.penta.com.tr/

B2B:   https://www.bayinet.com.tr

 

NASA BİLGİ İŞLEM San. Ve Tic. A.Ş.

Şehit Ahmet Sk. No:12/1 Mecidiyeköy, İstanbul

Tel: +90 212 288 58 50

Fax: +90 212 275 35 80

Web : www.nasabil.com

 

Son Kullanıcı Network cihazları kullanıyorsanız lütfen tüm taleplerinizi şuraya yöneltiniz:

Art Sistem Bilgisayar Teknolojileri Ltd. Şti.

Adres:    Hürriyet Mah. Hürriyet Cad.

                Tekin Sk. No:22 Şirinevler/İstanbul

Tel:         +90 212 552 52 42 - 168

Fax:        +90 212 552 55 20

Web:       www.artsistem.com | www.pcbayi.com